Lépj velünk kapcsolatba
E-mail: info@brendon.hu
Reklamáció esetén kérjük, minden esetben küldd el a vásárlást igazoló bizonylat fényképét, illetve online vásárlás esetén a rendelés számát. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében, ha teheted, csatolj fényképet is a termékről.
Telefon: +36703397000
hétfő - péntek: 8:30 - 19:00 óráig, szombat - vasárnap: 8:30 – 17:00 óráig.
Amennyiben Vásárlás egyéni tanácsadással ingyenes szolgáltatásunkat szeretnéd igénybe venni, kérjük, foglalj időpontot vevőszolgálatunkon, a fenti e-mailen vagy telefonszámon!
Gyakran ismételt kérdések
Mikor fogom megkapni a webáruházban megrendelt termékeimet?
Termékeink szállítási határideje: 1-4 munkanap.
A fuvarozó cég a küldemény nyomkövetéséről és a kézbesítés időpontjáról e-mailt küld Neked. A levélben feltüntetett linken tudod a kiszállítás időpontját módosítani, ha a megadott dátum nem megfelelő.
Hétvégén vagy ünnepnapon leadott megrendelésedet az ezt követő első munkanapon dolgozzuk fel.
Mennyibe kerül a webáruházban megrendelt termék házhozszállítása?
A kiszállítás díja 1 290 Ft. Ingyen kiszállítást biztosítunk 20 000Ft feletti vásárlás esetén.
Hogyan tudom kifizetni a webáruházi megrendelésemet?
- A megrendeléskor bankkártyával.
- Utánvéttel, azaz a csomag átvételekor a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával.
Hogyan küldhetem vissza a webáruházból megrendelt terméket?
Termékek visszajuttatásának legegyszerűbb módja, ha behozod bármelyik áruházunkba. Ha postán vagy futárral küldenéd vissza a terméket, minden információt megtalálsz az alábbi oldalon.
Van-e az áruházakban abból a termékből, amire szükségem van?
A weboldalon található bármely termék elérhető áruházainkban. Ha a keresett termék nincs az adott áruházban, akkor személyesen az áruházban vagy odarendelheted, vagy megrendelheted az otthonodba házhozszállítással.
Mit tegyek, ha reklamációm van a megvásárolt termékkel kapcsolatban?
Reklamációdat Magyarországon bármely Brendon áruházban intézheted (ne felejtsd otthon a vásárlási bizonylatot). Amennyiben vevőszolgálatunkhoz fordulsz segítségért, kérjük, minden esetben küldd el a vásárlást igazoló bizonylat fényképét, illetve online vásárlás esetén a rendelés számát. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében, ha teheted, csatolj fényképet is a termékről.
Hová forduljak a hibás termékemmel?
Kizárólag a Brendonban vásárolt, vásárlási bizonylattal rendelkező, garanciális termékek javításával tudunk foglalkozni! Ezzel kapcsolatban Magyarországon bármelyik Brendon áruházban fogadjuk a reklamációdat. A jótállásos termékek esetében érdemes közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett szakszervizhez fordulnod, mert így rövidebb idő alatt juthatsz hozzá javított termékedhez.