Gyakran ismételt kérdések
Mikor fogom megkapni a webáruházban megrendelt termékeimet?
Termékeink szállítási határideje: 1-4 munkanap.
A fuvarozó cég a küldemény nyomkövetéséről és a kézbesítés időpontjáról e-mailt küld Neked. A levélben feltüntetett linken tudod a kiszállítás időpontját módosítani, ha a megadott dátum nem megfelelő.
Hétvégén vagy ünnepnapon leadott megrendelésedet az ezt követő első munkanapon dolgozzuk fel.
Mennyibe kerül a webáruházban megrendelt termék házhozszállítása?
Magyarországra és Romániába 14 999 Ft vásárlási összegig a szállítás díja 950 Ft, de 15 000 Ft-tól már ingyenes.
Hogyan tudom kifizetni a webáruházi megrendelésemet?
Magyarországra történő rendelés esetén:
- A megrendeléskor bankkártyával.
- PayPal online fizetéssel.
- Utánvéttel, azaz a csomag átvételekor a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával.
Romániába történő szállításkor:
- A megrendeléskor bankkártyával.
- PayPal online fizetéssel.
Van-e az áruházakban abból a termékből, amire szükségem van?
A weboldalon található bármely termék elérhető áruházainkban. Ha a keresett termék nincs az adott áruházban, akkor személyesen az áruházban vagy odarendelheted, vagy megrendelheted az otthonodba házhozszállítással.
Mit tegyek, ha reklamációm van a megvásárolt termékkel kapcsolatban?
Reklamációdat Magyarországon bármely Brendon áruházban intézheted (ne felejtsd otthon a vásárlási bizonylatot), vagy fordulj a Vevőszolgálathoz!
Hová forduljak a hibás termékemmel?
Kizárólag a Brendonban vásárolt, vásárlási bizonylattal rendelkező, garanciális termékek javításával tudunk foglalkozni! Ezzel kapcsolatban Magyarországon bármelyik Brendon áruházban fogadjuk a reklamációdat. A jótállásos termékek esetében érdemes közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett szakszervizhez fordulnod, mert így rövidebb idő alatt juthatsz hozzá javított termékedhez.
Ha kérdésedre nem kaptál választ: írj nekünk vagy telefonálj!