Szállítási és fizetési információk

Kedves Vásárlónk!

 

Köszöntünk megújult weboldalunkon!

A nagyobb felhasználói élmény érdekében számos új funkcióval várunk:

  • A letisztult külsőnek és a mobilbarát verziónak köszönhetően az oldal átláthatóbb, használata egyszerűbb és gyorsabb.
  • Pontos és villámgyors keresőnkkel bármit megtalálsz nálunk.
  • Regisztrációd továbbra is él, így bejelentkezéseddel kosarad és kívánságlistád korábbi tartalma elérhető.
  • Hamarosan további fejlesztésekkel és funkciókkal bővülünk, addig is kellemes vásárlást kívánunk!

 

Legfontosabb tudnivalók a webáruházról 

 

Mennyibe kerül a megrendelt termék házhozszállítása?

A Brendon webáruházból Magyarországra és Romániába történő szállítással rendelhetsz. A vásárlás nincs minimum összeghatárhoz kötve.

A szállítási díj 9 999 Ft vásárlási összegig 950 Ft, 10 000 Ft-tól a szállítás ingyenes.

 

Mikor fogod megkapni a megrendelt termékeket?

• Termékeink szállítási határideje: 1-4 munkanap.

• A szállító cég a küldemény nyomkövetéséről és a kézbesítés időpontjáról e-mailt küld Neked. A levélben feltüntetett linken tudod a kiszállítás időpontját módosítani, ha a megadott dátum nem megfelelő.

• Hétvégén vagy ünnepnapon leadott megrendelésedet az ezt követő első munkanapon dolgozzuk fel.

 

Meddig visszük a csomagodat?

• A csomagot az ajtódig szállítja a fuvarozó cég, de csak abban az esetben, ha a megrendelés során a szállítási címet pontosan (lépcsőház, folyosó, emelet ajtó feltüntetésével) megadtad.

• Ha a szállítási címben az emelet, ajtó nincs feltüntetve, a futárszolgálat a csomagot a telekhatár közúttal való találkozásáig szállítja (folyosó, lépcsőház, emelet stb. nem tartozik ide).

 

Hogyan tudod kifizetni a megrendelésedet?

Magyarországra történő rendelés esetén:

• A megrendeléskor bankkártyával.

• PayPal online fizetéssel.

• Utánvéttel, azaz a csomag átvételekor a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával.

Romániába történő szállításkor:

• A megrendeléskor bankkártyával.

• PayPal online fizetéssel.

 

Mit kell tenned, ha megérkezik a futár a csomaggal?

• Nagyon fontos, hogy még a futárszolgálat munkatársának jelenlétében vizsgáld meg a csomagot, és ha bármilyen külső sérülést látsz rajta, azonnal bontsd fel.

• Bármilyen hiányosságot vagy kárt észlelsz a csomagban, kérjük, hogy a fuvarozóval vetess fel erről jegyzőkönyvet és fotódokumentációt, valamint a sérülésről és a kárról haladéktalanul tájékoztasd Vevőszolgálatunkat.

 

Mi a teendő, ha problémád van a megrendelt termékkel kapcsolatban?

• Fordulj a Vevőszolgálathoz!

• Reklamációdat Magyarországon bármely Brendon áruházban is intézheted.

 

Olvasd el az Általános Szerződési Feltételeket! >>

Feliratkozás hírlevélre
Hétről hétre tanácsokkal segítünk, megtudhatod mi történik a babáddal és veled.
Mikor érkezik a baba?

Kérjük használj más böngészőt!

Az általad használt böngészőn (Internet explorer) ez az oldal sajnos nem működik. Kérjük próbáld meg egy másik böngészőben! Köszönjük!